środa, 26 marca 2014

Prolog

Drogi pamiętniku !

Za dwa tygodnie kończę 18 lat ! już nie mogę się doczekać kiedy zamieszkam z Leonem tylko on i ja !
aaaa ! jeszcze dwa lata zostały nam w studiu ale się ciesze bo starsznie kocham to miejsce !
to właśnie tu poznałam moją miłość życia i nie wyobrażam sobie bez niego życia .
Tak całą noc mogę o nim rozmyślać o moich wspaniałych przyjaciołach : Fran , Cami i chłopakach.
Dzięki Lenie , nati w jakiś sposób zaczyna się sprzeciwiać Ludmi i dobrze jej tak ..
Idę spać bo rano przyjdzie po mnie Leon !
i tak zaczęłam o nim myśleć i coś we mnie coś odczuło tak jak by leon powiedział mi cos na dobranoc dlatego odpowiedziałam dobranoc leon ...
                                                                              Dobra Noc ---Violetta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz